Današnji kupci traže veću vrijednost nego ikad od svojih programa vjernosti. Trgovci trebaju biti spremni i ponuditi kupcima adekvatnu vrijednost za njihovu vjernost. Pitanje za 2024. nije “Trebate li imati program vjernosti?”, nego “Po čemu je vaš program vjernosti bolji od ostalih?”. Unatoč tome što kupci traže vrijednost, važno je prepoznati da popusti nisu univerzalno rješenje. Značajnih 66% potrošača kaže da je na njihovo ponašanje pri kupovini utjecala prilika za dobivanje nagrada. Ovo naglašava nužnost da robne marke osiguraju nagrade koje nadilaze samo popuste; personalizirane, relevantne i vrijedne nagrade prilagođene pojedinačnom kupcu su ključne! Nudeći ove vrste nagrada, možete pridobiti svoje klijente, a istovremeno se razlikovati od svojih konkurenata.
Ecommerce u 2024. – poslovanje prolazi kroz izazovne ekonomske situacije na globalnom nivou, popraćeno promjenjivim ponašanjem potrošača i konstantnom potražnjom za besprijekornim višekanalnim iskustvima. U protekloj godini smo svjedočili velikom porastu konkurencije na ecommerce tržištu, dok statistike pokazuju kako se je smanjio broj konverzija. Iako svaka godina donosi neke nove izazovne situacije, uvažavanje novih pristupa ecommerce poslovanju može donijeti mnoga poboljšanja i uspjeh u ostvarivanju konverzija.
Ponuda besplatnih proizvoda moćan je način nagrađivanja vaših vjernih kupaca, a istovremeno ih upoznajete s novim artiklima iz svoje linije proizvoda. Ovo posebno dobro funkcionira u određenim industrijama kao što su razne kozmetičke linije gdje članovi mogu isprobati nove proizvode.
Potrošači sve više obraćaju pozornost na ekološku osvještenost pojedine web trgovine. Ponuda ekološki osvještenih nagrada ili nagrada u dobrotvorne svrhe izvrstan je način da se uključite u ovaj rastući segment tržišta i ponudite istinsku vrijednost svojim klijentima. Dajući kupcima mogućnost odabira između raznih nagrada, uključujući popuste, proizvode, iskustva ili dobrotvorne donacije, omogućuje im odabir nagrada koje najbolje odgovaraju njihovim osobnim preferencijama i potrebama. Ovaj personalizirani pristup omogućuje klijentima da odaberu nagradu koju smatraju najvrjednijom, tako da stvarno ne možete pogriješiti s ovom sveobuhvatnom opcijom.
Ecommerce u 2024. godina transformativnih promjena s Generacijom Z na čelu. Ove godine brendovi će se sve više usredotočiti na kreiranje korisničkog iskustva za potrošače generacije Z. Kao prva generacija koja je odrastala u digitalnoj eri, očekivanja generacije Z u pogledu performansi platformi za web trgovine stalno rastu. Osim puke transakcijske prirode internetske kupovine, ova generacija, prepoznata kao jedna od najobrazovanijih i najraznovrsnijih u modernoj povijesti, oblikuje putanju internetske trgovine svojim jasnim preferencijama i vrijednostima. U 2024. godini potrošači generacije Z će pri donošenju odluka o kupnji staviti još veći naglasak na održivost, transparentnost sastojaka i doprinos utjecajnih osoba na društvenim mrežama. Brendovi koji su u skladu s ovim vrijednostima ne samo da će slijediti trendove, već će se baviti ključnim elementima koji oblikuju uspjeh brendova web trgovina u nadolazećoj godini. Savjestan pristup generacije Z ekološkim i etičkim razmatranjima će preoblikovati ecommerce tržište, a brendovi koji su u skladu s tim vrijednostima vjerojatno će dobiti značajnu privlačnost.
U ecommerce poslovanju digitalne interakcije zamjenjuju fizičke dodirne točke. Kao rezultat toga, povjerenje i kredibilitet su nevjerojatno važni. Budući da kupci nisu u mogućnosti fizički pregledati proizvode ili ocijeniti autentičnost pojedine web trgovine, potreba za jamstvom je vrlo važna. Stoga, mogućnost prikazivanja recenzija na vašoj web trgovini postaje ne samo izbor, već i ključni element u izgradnji povjerenja kupaca i poticanju konverzija. Ljudi su društvena bića koja prije donošenja odluka traže potvrdu od ostalih korisnika. Recenzije pružaju takvu potvrdu, nudeći potencijalnim kupcima uvid u stvarna životna iskustva drugih koji su bili u interakciji s vašim proizvodima ili uslugama. Kada kupci naiđu na pozitivne kritike svojih kolega potrošača, to stvara osjećaj povjerenja i autentičnosti vaše marke. Pozitivne recenzije djeluju kao društveni dokaz, uvjeravajući potencijalne kupce da su napravili dobar izbor uzimajući u obzir vaše ponude. Na pretrpanom online tržištu gdje je opcija obilje, a konkurencija žestoka, izlaganje recenzija postaje način da se vaša robna marka izdvoji kao pouzdan i vrijedan izbor.
Budući da je konkurencija postala nemilosrdna kao nikada prije, sada je vrijeme da počnete uvoditi potrebne promjene koje će vam dati prednost!